Hadiah Untuk Emerald | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Hadiah Untuk Emerald

17 November 2012,9:10 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah selama 3 tahun saya menjalankan bisnes Alpha Lipid SD2 ini, semakin ada peningkatan dari segi prestasi dan pendapatan. Semakin banyak leader yang telah muncul dan bakal muncul dalam group  Slim Diet Rich. Saya rasa amat bersyukur dan merasakan rezeki ini harus dikongsi bersama ahli group yang berpotensi dan prestasi mereka harus dihargai.

HADIAH SAMSUNG GALAXY TAB 2 UNTUK EMERALD DAN SAMSUNG GALAXY NOTE 2 UNTUK WIFE.



Seperti yang dijanjikan inilah hadiah untuk Brand New Emerald group Slim Diet Rich iaitu RuzAz Eshop Slim Diet. Masa cari Smart phone untuk EMERALD berkenan la pulak dengan Note 2 yang kebetulan pada masa tu adalah hari pelancarannya. So saya hadiahkannya untuk isteri tersayang yang banyak membantu sama-sama menaikkan bisnes ini. Alhamdulillah rezeki semakin bertambah. Inilah masanya untuk memberi selepas banyak menerima. Saya yakin semakin banyak kita memberi semakin banyak rezeki yang kita akan terima. 

Kepada anda diluar sana yang ingin penghargaan seperti ini jom join group Slim Diet Rich. Sila hubungi saya SEKARANG. Kepada semua biz partner, anda pun akan dapat juga jika mencapai tahap RUBY, EMERALD atau DIAMOND. Good luck semua.

From Zero to Hero
Nazri Rubaee
Diamond Executive
Nz New Image
012-5712470

Facebook: Slim Diet Rich
Fan Page: Alpha lipid SD2
Twitter     : nasalphalipid


ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign