Hadiah untuk Ruby Alpha Lipid SD2 | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Hadiah untuk Ruby Alpha Lipid SD2

30 August 2012,12:43 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog ini. Alhamdulillah akhirnya dapat juga saya update blog. Telah sekian lama saya tak berkesempatan untuk update blog kerana sibuk dengan urusan bisnes yang paling bagus ini iaitu bisnes Alpha Lipid SD2. Alhamdulillah pendapatan Alpha Lipid SD2 saya semakin lama semakin memberangsangkan dan saya jangkakan pendapatan untuk bulan Ogos melebihi RM30,000.00. Alhamdulillah syukur.


Bagi saya rezeki yang diterima bukan untuk diri sendiri sahaja dan ianya harus dikongsi. Saya yakin semakin banyak rezeki yang kita kongsi dengan orang lain, semakin murah la rezeki kita.    Saya ingin mengucapkan tahniah kepada Ruby bulan Julai dalam group nas-alpha lipid iaitu Puan Ruzaini Ahmad atas pencapaiannya. Saya yakin beliau mampu untuk mencapai pangkat Emerald untuk bulan September nanti. Usaha berterusan tanpa kenal erti putus asa pasti akan membuahkan kejayaan. 

Gambar di atas adalah hadiah yang tak seberapa dari kami untuk beliau. Kepada semua biz partner, anda juga akan dapat hadiah seperti beliau jika berjaya archive Ruby. Jika anda dapat archive Emerald dan Diamond, hadiah yang lebih lumayan menanti anda. So tetapkan target anda dan tingkatkan momentum dari sekarang untuk mencapai kejayaan. Setiap kejayaan pasti bermula dari bawah, saya juga seperti anda dahulu. So anda juga akan berjaya suatu hari nanti. Lambat atau cepat bergantung pada usaha anda.

Kepada yang berhasrat untuk buat bisnes Alpha Lipid SD2 usah ragu-ragu. Kadangkala sesuatu perkara itu tidak memerlukan anda memiikirkan terlalu lama kerana ia akan merumitkan anda. Buat keputusan anda SEKARANG dan sertai saya untuk buat duit dengan Alpha Lipid SD2.

Hubungi saya SEKARANG

Nazri 010-2364166
Fajar 017-5710071

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign