Hadiah pangkat Ruby | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Hadiah pangkat Ruby

22 December 2012,11:18 AM
 
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hasrat untuk post artikel ini tergendala buat beberapa ketika kerana kesibukan masa menguruskan bisnes Alpha Lipid SD2 yang tengah hangat di pasaran ni. Alhamdulillah akhirnya dapat juga update hari ini. Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Kak Marini dan Raouf kerana telah archive Ruby pada bulan Oktober 2012. Harap dapat tingkatkan prestasi dan archive Diamond Executive sebelum Royalti ke 61 pada bulan Mei 2013.

Semua ni tak mustahil kerana orang lain mampu buat, maka anda pun mampu. Bagi saya dalam bisnes ni, selagi kita buat insyaAllah kita akan berjaya. Satu je penyebab kegagalan kita. Kita hanya akan gagal apabila kita berhenti buat bisnes ni. Percayalah pada saya kerana saya telah mengalaminya.



Kepada bisnes partner yang lain, tingkatkan usaha untuk capai impian anda. Untuk berjaya anda juga perlu mempunyai impian yang besar supaya segala masalah menjadi mudah. Tanamkan keyakinan terhadap diri sendiri. Setkan matlamat anda sekarang supaya anda mempunyai hala tuju yang jelas dalam bisnes ini. Buat perancangan untuk capai impian anda dan semestinya anda perlu membuat tindakan dari sekarang. Jangan sesekali bertangguh.
 
Bagi saya jika ingin buat sesuatu bisnes kita perlu pertimbangkan beberapa perkara. Yang pertama produk mestilah produk yang boleh digunakan oleh semua orang, kedua produk mestilah bagus dan ketiga, produk mesti ada repeat order. Kesemua ciri-ciri tersebut ada pada produk Alpha Lipid SD2. So inilah peluang anda untuk buat duit. Hubungi saya SEKARANG untuk saya guide anda dalam bisnes ini.

From Zero to Hero
Nazri Rubaee
Diamond Executive
Nz New Image

H/P           : 012-5712470
Facebook : Slim Diet Rich
Fan Page : Alpha lipid SD2
Twitter      : nasalphalipid

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign