Promosi Alpha Lipid SD2 | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Promosi Alpha Lipid SD2

28 September 2013,11:28 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Atas penghargaan kepada pengunjung blog nas-alphalipid.blogspot.com saya berbesar hati memberi diskaun hebat dan FREE Gift untuk anda semua. Promosi Alpha Lipid SD2 ini hanya TERHAD kepada 10 orang TERAWAL sahaja.

Promosi ini akan ditutup secara automatik jika telah mencapai kuota 10 orang.

1 ROHANI DARI SARAWAK
2 Saya nak kurus juga
3 Saya nak kurus juga
4 Saya nak kurus juga
5 Saya nak kurus juga
6 Saya nak kurus juga
7 Saya nak kurus juga
8 Saya nak kurus juga
9 Saya nak kurus juga
10 Saya nak kurus juga

Untuk mendapatkan DISKAUN dan FREE GIFT sila SMS/Whatsapp  kod SD2 ke 017-5710071 (Fajar)

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign