Harga GC Tea | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Harga GC Tea

31 May 2015,6:18 PM


Harga GC Tea


Nak tau harga GC Tea? Sebelum tu nak tanya dah tahu ke apa tu GC Tea? Apa fungsinya? Meh nak terangkan sikit apa tu GC Tea dan kebaikan GC Tea.

GC Tea mengandungi bahan yang sangat baik. Antara andungan utamanya ialah: 

Teh Hijau 
Kandungan EGCG di dalam teh hijau menghalang tindakan enzim yang dipanggil alpha-amylase yang memecahkan karbohidrat kepada gula ringkas. Ia juga dapat membantu meningkatkan metabolism tubuh badan dan membantu membakar lemak. 

Gymnema sylvestre
Asid Gymnemic menyelaputi reseptor rasa bermula dari mulut sehingga usus seterusnya mencegah penyerapan molekul gula oleh usus. Ia juga menghalang pengaktifan molekul gula di dalam makanan. Keputusannya kita dapat melihat penurunan kadar gula dalam darah. Menghindarkan kepada ketagihan gula.  

Mulberry
Menghalang metabolisme usus disaccharides (terutama sukrosa, gula) dengan itu menghadkan jumlah glukosa yang memasuki peredaran darah 

Rooibos
Aspalathin sebatian aktif merangsang pankreas beta-sel untuk merembeskan insulin untuk menukarkan gula kepada tenaga. 

Peppermint 
Perasa "Mint", herba untuk menenangkan dan menghilangkan stress. 

Daun Stevia
Merupakan pemanis semulajadi, tiada kalori, tiada gula. Menurut kajian, stevia dapat mengawal paras gula dalam darah dan juga meningkatkan fungsi pankreas. Ia merupakan pemanis terbaik untuk penghidap diabetes. 

Kebaikan GC Tea 


  • Mengelakkan pengambilan gula berlebihan dalam makanan dan minuman seharian. Mengurangkan risiko penyakit dan bahaya diabetes Mengawal tahap glukosa darah 
  • Mengawal dan mengatasi masalah berat badan 
  • Membantu mengatasi mengatasi masalah berkaitan usus seperti sembelit. 
  • Mengurangkan risiko penyakit kronik seperti kanser. 


Siapa Yang Boleh Ambil  GC Tea


  • Pesakit yang menghidap kencing manis atau diabetes 
  • Mereka yang mahu menurunkan berat badan 
  • Mereka yang ingin menjaga kesihatan 
  • Mereka yang ingin kelihatan kekal lansing


Harga GC Tea murah je berbanding manfaat yang akan uolls perolehi. Kalau tak caya ce cuba dulu. Tak cuba tak tau kan. Kesihatan lagi penting dari duti dan segalanya. Uolls setuju dengan staement saya? Ni nak bagitau harga GC Tea cuma RM130 je sekotak dan sekotak ada 60 uncang. Boleh tahan untuk 2 bulan. Berbaloi tak? Berbaloi-baloi kan. Kalau nak lagi berbaloi uolls boleh dapat harg special dengan belian 4 kotak. 4 kotak CUMA RM402.80 je. Jimat RM117.20 tau. Boleh share dengan family. Banyak pahala kalau share dengan orang kan.



Nas Health & Wellness
Founder
Power Rich Group
010-2364166 atau 017-5710071

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign