TESTIMONI DARAH TINGGI | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

TESTIMONI DARAH TINGGI

13 January 2010,4:24 PM




Assalamualaikum semua,

Pagi ini 24.4.2009 jam 10.10 pagi, saya telah menerima satu sms ringkas dari salah seorang business partner saya yang baru 3 hari lalu join bisnes ini iaitu Cik Wani seperti berikut:-
" My Sis, umur 30, both kidney rosak since 2 yeas..so, BP sentiasa tinggi 180/110, always headache. I bagi die last week, semlm check up die terkejut coz dah turun 110/80. sepanjang check up selama ini, plg rendah turun 130/110, tapi biasanya tak turun-turun pun. Die check up keratin kidney 15 Mei 2009 pulak. Syukur..."
Nah, kalau x percaya telefon Cik Wani di talian 012-5717370. Menakjubkan bukan!!! Gembira saya mendengar salah seorang hamba Allah telah dibantu sihat dengan produk ini. Bukan produk murah, MAHAL..sebab itu insyallah effect die sekejap sahaja. Kalau murah, ntah bila boleh sihat bukan???
So siapa yang betul2 nak sihat, mari cuba produk ni dulu. Jangan la sanggup sengsara sebab mahal sedikit. Saya dan isteri tiap2 hari jadikan sebagai breakfast dan alhamdulillah, badan sihat sahaja. Ingat ini bukan ubat, ianya adalah supplement. Semua vitamin, kalsium, IGG, magnesium, prebiotik, acidufulus dan hampir 50 jenis khasiat di dalam 150 ml ALPHA LIPID.
Saya syorkan anda semua, jadikan ianya sbg breakfast. Insyallah anda semua akan sentiasa sihat dan mempunyai ketahanan diri dari penyakit yang amat tinggi berbanding orang lain yang tak meminumnya. Bukan sahaja baik untuk orang sakit, malahan sesuai untuk ibu2 mengandung (ada asid folik), kanak2 dan orang dewasa. Malahan ianya mempunyai mineral yang baik untuk pertumbuhan minda anak2 dan mencegah penuaan. (Kulit cantik la).
Banyak khasiatnya, x tercakap saya. Tapi yang penting, kalau anda nak buat bisnes, saya syorkan inilah produk dan bisnes yang sangat bagus. Sila hubungi saya untuk mengetahui caranya.

nazri rubaee
012-5712470

Dipetik dari blog Mat Shah

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign