Testimoni SD2 dari Johor Bahru | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Testimoni SD2 dari Johor Bahru

24 January 2011,1:31 PM


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah semalam saya terima berita baik dari pelanggan saya dari Johor Bahru. Beliau telah turun 5 kg dalam tempoh 1 minggu lebih. Berat beliau sebelum ni 75 kg dan sekarang 70kg. Tahniah kepada encik Ishak. Beliau target nak turun 10 kg lagi. Saya yakin encik Ishak dapat menurunkan berat badannya dengan jayanya. Kepada anda yang berazam nak turun berat badan boleh cuba Slim Diet 2. Dengan diet SD2 anda tak perlu berlapar malah anda boleh makan. Keputusan di tangan anda, anda yang tentukan samada nak kurus atau anda selesa dengan keadaan anda sekarang. Jika anda ingin turunkan berat badan, sila hubungi saya dan saya bersedia untuk 'guide' anda.


nazri
012-5712470
NZ New Image Consultant

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign