Pelawat ke 15555 | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Pelawat ke 15555

25 May 2011,10:18 AM
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Semasa menjenguk blog pagi tadi ternampak la saya akan nombor yang menarik ni, terus saya Print Screen untuk dibuat artikel. Bukannya apa, cuma saja je nak mengabadikan nombor yang menarik ni di dalam artikel sebagai kenangan perkembangan blog yang tak seberapa ni.

Kalau diikutkan sejarah perkembangan blog ni, ia telah diwujudkan pada Ogos 2009. Tujuan asal blog ini diwujudkan adalah untuk mempromosikan produk kesihatan Alpha Lipid. Oleh kerana terjebak dengan dunia blogging ni, saya tertarik untuk mengembangkan fungsi blog ini kepada maklumat kesihatan. Dalam masa yang sama juga saya dapat berkongsi maklumat kesihatan kepada orang yang memerlukan.




Semakin hari semakin bertambah minat saya untuk berblogging dan dalam masa terdekat InsyaAllah saya akan upgrade blog ini kepada selfhosting. Sepanjang berblogging ni banyak juga pengalaman yang saya perolehi dari blogger-blogger lama.Terima kasih kepada semua kerana sudi membantu saya. Jasa anda semua amat saya hargai.

Kepada pengunjung setia blog ini saya ucapkan terima kasih atas kunjungan anda. InsyaAllah saya akan memberikan yang terbaik untuk anda semua. InsyaAllah saya juga akan menganjurkan contest di masa hadapan untuk menghargai pengunjung di blog ini. Nantikan wajah baru blog ini dalam masa terdekat.

Nazri Rubaee
H/p           :  012-5712470 begin_of_the_skype_highlighting            012-5712470      end_of_the_skype_highlighting      
email        : nasfa47@gmail.com
Facebook: Slim Diet
Twitter      : nasalphalipid

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign