Diet berlapar tak boleh kuruskan badan | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Diet berlapar tak boleh kuruskan badan

05 February 2014,3:43 PM

Alpha Lipid SD2 sememangnya produk terbaik dan berkesan untuk menurunkan berat badan anda. Akan tetapi, tahukah anda bahawa anda silap jika anda fikir anda boleh kurus jika perut anda berlapar. Ketahuilah bahawa diet berlapar tak boleh kuruskan badan.

Antara kesilapan yang selalu dibuat oleh orang berdiet adalah menyangkakan berlapar akan dapat menurunkan berat badan. Anda tidak akan dapat menurunkan berat badan jika anda berlapar kerana anda akan makan lebih banyak dari biasa!

Bila anda berlapar, badan anda akan bertukar kepada mode lapar (survival mode) dan badan akan mengambil tindakan untuk menyimpan tenaga yang sedia ada dan menggunakannya secara efisyen supaya anda sentiasa mempunyai tenaga yang mencukupi semasa berlapar. Apabila ia berlaku begitu, metabolisma badan anda akan menurun dan berkurangan, dengan erti kata lain tiada pembakaran lemak berlaku dalam badan anda.

Selain daripada itu kemahuan untuk makan apabila anda berlapar akan meningkat. Contohnya apabila anda tidak mengambil sarapan, pada makan tengahari anda akan makan lebih banyak dari biasa. Secara logiknya bila ini berlaku adakah anda dapat kurangkan berat badan? Makin meningkat adalah kan? Malahan badan anda akan letih, tiada tenaga dan lesu sepanjang hari.

Oleh itu janganlah sesekali berlapar untuk menurunkan berat badan. Ketahuilah cara yang betul jika anda ingin menurunkan berat badan.

Tahukah anda Program Diet Alpha Lipid SD 2 memerlukan anda makan untuk menurunkan berat badan? Untuk mulakan pembacaaan anda berkenaan produk hebat Alpha Lipid Sd2, klik di sini Alpha Lipid SD2

--> Glucos Cut - teh sekat gula alternatif untuk menurunkan berat badan

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign