GC Tea ubat kencing manis | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

GC Tea ubat kencing manis

02 February 2015,10:58 PM

GC Tea ubat kencing manis

GC Tea atau Teh Sekat Gula mengandungi 100% bahan herba semula jadi. Mengadaptasikan konsep "Herbal Tea Formula", dengan menawarkan pendekatan yang komprehensif untuk menyekat lemak dan penyerapan gula berlebihan serta menguatkan sistem penghadaman perut. Kaedah ini akan membantu untuk menghentikan kesan dahaga akibat kepanasan, melegakan keletihan serta membantu menstabilkan glukosa darah.  

GC Tea sesuai untuk mereka yang mengambil berat tentang gula dalam darah, masalah kegemukan dan bagi mereka yang kurang bersenam. Ia Merupakan penawar terbaik kencing manis atau diabetis serta mengatasi dan mengawal masalah obesiti.


Siapakah yang boleh mengamalkan GC Tea 


  • Pengidap Diabetes 
  • Individu yang ingin langsing secara SIHAT 
  • Individu yang sedang berdiet 



  • Khasiat GC Tea



  • Mengelakkan pengambilan gula berlebihan dalam makanan dan minuman seharian.

  • Mengurangkan risiko penyakit dan bahaya diabetes
  • Mengawal tahap glukosa darah
  • Mengawal dan mengatasi masalah berat badan
  • Membantu mengatasi mengatasi masalah berkaitan usus seperti sembelit.
  • Mengurangkan risiko penyakit kronik seperti kanser.
  • Mengurangkan risiko kegemukan.


  • Kandungan GC Tea

    GC Tea mengandungi herba yang mempunyai "bukti saintifik terbaik" mengikut apa yang dirumuskan oleh National Library of Medicine (NLM) dan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH). Antara ramuan utamanya ialah:

    • Teh hijau - mengandungi EGCG yang kaya antiokisda. Blok tindakan enzim yang dikenali sebagai alfa-amilase berupaya memecah karbohidrat kepada gula ringkas yang membentuk tenaga untuk digunakan oleh tubuh badan. Selain itu, teh hijau juga terkenal dengan kelebihannya untuk meningkatkan metabolisme badan serta mempercepatkan proses penghadaman supaya lemak-lemak tidak dapat terkumpul. Juga berupaya mengawal dan merendahkan tahap kolesterol dan anti-kanser.
    • Gymnema sylvestre - Herba yang amat dikenali sebagai "Wonder Herb For Diabetics" atau pemusnah gula.  Asid Gymnemic mengisi lokasi reseptor pada selera kita dengan menghalang rasa manis makanan sekali gus membendung keinginan 'ketagihan' gula dan selera makan. Membantu menghalang pengaktifan dan penyerapan molekul gula berlebihan dalam makanan. Selain itu, ia juga didapati mampu menggalakkan perembesan insulin dari kalenjar pankreas serta menghalang penyerapan gula di usus. Ini akan merendahkah paras gula/ glukos dalam darah. 
    • Mulberry - berupaya mengimbangi kandungan gula dalam darah serta sebagai penyerap karbohidrat yang baik serta membantu mengurangkan berat badan. Juga kaya sebagai ejen antioksida.
    • Rooibos - aspalathin senyawa aktif merangsang pankreas beta-sel merembeskan insulin untuk menukarkan gula kepada tenaga.
    • Glucos Cut Sweetened dengan pemanis stevia. Menurut beberapa kajian, stevia sangat bermanfaat dalam mengawal paras gula dalam darah dan meningkatkan fungsi pankreas.


    GC Tea mengandungi jumlah EGCG yang tinggi dan mempunyai keupayaan untuk merangsang metabolisma dan pembakaran lemak. Glucos Cut telah mengambil manfaat daripada khasiat teh hijau ke peringkat seterusnya dengan menggunakan ramuan tambahan yang berupaya meningkatkan metabolisme dan kawalan daripada ketagihan gula. 


    1. Bancuhkan 1 uncang teh glukos seperti biasa dalam 1 jag besar (300Ml). 
    2. Diminum panas atau suam
    3. Amalkan minum  2- 3 KALI SEHARI .
    4. 1 uncang boleh direndam 3 KALI.









    Harga GC Tea
    Harga Pasaran: RM150(SM) / RM160(EM) (FREE Postage)
    Kuantiti: 60 Sachet/ kotak
    Kegunaan: Untuk kegunaan 60 hari (2 bulan)

    Harga Percubaan: 
    RM45 (15 Sachet) FREE postage
    RM75 (30 Sachet) FREE postage

    Untuk order dan pertanyaan lanjut boleh sms/whatsapp 017-5710071.

    *Pengedar seluruh Malaysia diperlukan SEGERA. Jadilah diantara pengedar Glucos Cut yang TERAWAL dan nikmati pendapatan yang mengagumkan.

    GC Tea adalah amat sesuai untuk anda yang inginkan penawar alternatif berkesan untuk membantu mengawal masalah obesiti  serta merawat penyakit berkaitan kencing manis akibat penggunaan gula berlebihan. Bagaimana pun hasilnya adalah berbeza serta bergantung kepada tahap kesihatan individu. InsyaAllah GC Tea adalah penawar kencing manis yang terbaik untuk anda. Jika anda tidak berminat menurunkan berat badan dengan teh, boleh cuba dengan Alpha Lipid SD2 formula baru yang pernah mencetuskan FENOMENA sebelum ini. Jika anda ingin mendapatkan kulit yang cantik boleh cuba produk keluaran Rashweath yang kedua iaitu Nano Centa Yogurt Drink. Banyak testimoni Nano Centa yang telah dikeluarkan.



    Nas 
    Power Rich Group
    017-5710071
    010-2364166 

    ShareThis

    Related Posts with Thumbnails

    GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign