GC Tea Penawar Kencing Manis: September 2010


HOTLINE 017-5710071

JANGAN TAKUT UNTUK MENJUAL

17 September 2010,2:31 PM
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

masuk hari ni dah 8 Syawal kita lalui.tentu byk perbelanjaan yg telah anda keluarkan utk menyambut Aidil Fitri.sedar tak sedar byk juga duit yang keluar.klau tak percaya cuba anda kira semula duit yang keluar,mesti anda rasa macam tak percaya kan?tapi itu lah hakikatnya,kos sara hidup sekarang memang terlalu tinggi.itulah hakikat sebenarnya.soalnya, mampukah anda mengharungi keadaan ini di masa akan datang?saya percaya perbelanjaan isirumah anda akan semakin bertambah dari tahun ke tahun dengan pertambahan bilangan anak.jadi,apakah tindakan yang telah anda lakukan untuk meningkatkan keadaan ekonomi anda?

ramai yang beranggapan bisnes seperti ini adalah bisnes yang tiada kelas.sebenarnya ia sama sahaja seperti bisnes lain.cuma bezanya kita tiada pejabat,tidak menaggaji pekerja,tidak perlu bayar bil air,elektrik,telefon,tidak perlu mencarum kwsp dan socso pekerja.adakah itu yg menyebabkan anda rasa bisnes ini tiada kelas?atau bila org tanya anda buat bisnes apa n kat mana opisnya anda tak bleh nak jawab?cuba anda fikirkan sejenak mana yg lebih bagus,mempunyai bisnes tapi perlu menanggung kos yg saya sebutkan tadi atau mempunyai bisnes tapi tak perlu menanggung kos itu?kan lebih bagus klau anda ada bisnes tapi tak perlu membayar kos2 seperti saya sebutkan tadi.anda setuju tak dengan pendapat saya?


atau sebenarnya anda takut untuk menjual barang/produk?cuba anda beritahu saya bisnes apa yang tak perlu jual produk? yusuf tayoob jual produk kurma,mc donald dan kfc jual fast food,tesco,giant,carefour menjual barang runcit,ramli burger menjual produk sejuk beku.pada saya, semua bisnes memerlukan kita menjual produk kecuali bisnes perkhidmatan seperti konsultan,kurier,khidmat guaman dan lain2. so, anda tak perlu risau untuk memikirkan masalah ini.

cuba anda fikirkan pendapat saya ini sejenak.jika anda setuju dengan pendapat saya,apa kata anda hubungi saya untuk dengar peluang ini,saya sedia berkongsi dengan anda.tak rugi anda mendengar.peluang tidak datang selalu.lagi pun tiada paksaan dalam bisnes ini.anda nak,anda buat.

nazri
consultant nz new image sdn bhd
012-5712470

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign