GC Tea Penawar Kencing Manis: January 2010


HOTLINE 017-5710071

TESTIMONI KENCING MANIS

29 January 2010,10:56 AM


JANGAN TENGOK KALAU ANDA GELI. TAPI...APAKAH NASIB KITA SELEPAS MENGETAHUI BAHAWA KITA TERGOLONG DALAM PESAKIT KENCING MANIS??? NGERI BUKAN???

Nah, satu lagi bukti terbaru, ALPHA LIPID merupakan penawar kepada kencing manis !!!


Alpha Lipid Lifeline mendapat 'miracle recovery'. Sebenarnya produk Alpha Lipid bukanlah ajaib, tetapi pemulihan kesihatan amat menakjubkan. Semalam adik saya beritahu pada saya, seorang pelanggannya yang mengidap kencing manis, selepas 2 tin menggunakan Alpha Lipid kandungan gulanya telah turun sebanyak 5 iaitu dari 12 kepada 7. Alhamdulillah, saya turut tumpang gembira atas kesihatan pelanggan kami.

Bukan ini sahaja testimoni pengguna produk kami, tapi banyak lagi bukti, anda cubalah minum Alpha Lipid. Anda akan tahu bagaimana perubahannya. Jangan biarkan jari2 kaki anda dipotong, masih sempat mencegahnya..

nazri rubaee
012-5712470

TESTIMONI SELSEMA

20 January 2010,2:01 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pada minggu lepas saya mendapat khabar yang baik iaitu kawan saya yang mengamalkan minum Alpha Lipid telah mendapat manfaat. Sebelum ini dia kerap selsema, Alhamdulillah sekarang tidak lagi. Malah gatal-gatal ditangan hilang dan senang untuk buang air. So siapa yang mempunyai masalah seperti ini boleh contact saya. Tak rugi kita membelanjakan sedikit wang untuk kesihatan kita. Kesihatan amat penting, kalau tak sihat nak buat kerja pun susah kan.

sekian dulu untuk kali ini.....

nazri rubaee
012-5712470

MENGAPA ANDA PERLU KURUS?

15 January 2010,12:57 PM

Sampai bila anda ingin begini?


Dapatkanlah SD2 sekarang!!!

Mengapa anda perlu kurus?

Supaya anda yakin dengan diri sendiri
Supaya anda terhindar dari penyakit
Supaya anda senang dapat kerja
Supaya senang cari pasangan hidup.hehehe
Supaya anda boleh buat perkara yang orang kurus boleh buat

Anda tidak perlu berlapar, anda cuma perlu mengambil protin dan meninggalkan karbohidrat. Proses ini hanya sementara sahaja lagipun dah bertahun2 kita makan karbohidrat kan. Sekaranglah masanya untuk anda membuat perubahan. Buktikan pada orang di sekeliling anda bahawa anda boleh. Jadikan tahun 2010 ini tahun yang amat bermakna buat anda.

Sebarang pertanyaan anda boleh contact nazri di talian 012-5712470

nazri rubaee
012-5712470

MENGAPA ANDA PERLU JOIN ALPHA LIPID?

14 January 2010,8:32 AM

Produk yang bagus. Alpha lipid telah terbukti berkesan untuk pelbagai penyakit. Saya sendiri telah banyak menerima 'repeat order'. Apa yang terjadi pada saya?Banyaklah jualan yang dapat saya buat.Sebelum ini saya pernah jugak terpikir, dengan harga macam ni boleh ke saya jual?Pada sape saya nak jual?Tapi percayalah ramai yang memerlukannya. Orang yang sakit insyaAllah akan cari penawarnya. Cuma anda kene rajin promote. Produk ape2 pun kalau nak jual mesti kene promote.Kalau tak promote anda jual ape2 pun pasti tak laku.

Dapat tolong orang. Dalam bisnes ni kita dapat tolong orang yang sakit dan yang penting anda perlu ikhlas bila tolong orang. Bila kita ikhlas insyaAllah rezeki kita akan bertambah. silap-silap bila pelanggan tu dah sihat, dia akan doakan kita berjaya. Sape tahu kan.

Bussines Plan yang mudah
. Di Alpha Lipid kita mempunyai pelan pemasaran yang sangat mudah. Tapi perkara yang ingin saya tekankan ialah anda perlu rajin berusaha dan ikhlas untuk
buat bisnes ni.

International. Alpha Lipid telah pergi ke banyak negara seperti New Zealand, Malaysia, Indonesia, Singapura, Thailand, Australia, Filipina, Taiwan, Jepun dan banyak lagi. Apa maknanya? Maknanya jika anda join awal insyaAllah anda akan jadi Leader, kita akan ada leader dari negara lain. Anda perlu fikirkan perkara ini tapi anda tak perlu fikir lama2, nanti anda juga yang rugi. Orang lain sudah ke hadapan tapi anda masih di belakang, masih memikirkannya lagi. Sampai bila anda nak fikir? Anda perlu menjadi positif, orang yang negatif akan sentiasa memberi beribu alasan.

Mentor. Perkara yang paling penting ialah mentor. Di sini anda mempunyai mentor yang bagus seperti Bro Nik Hafiz. entri yang akan datang saya akan paparkan kisahnya untuk anda.

Bukan jual sistem. Bila saya promote, orang selalu tanya 'jual barang tak'. Sebenarnya orang yang malas je tanya macam ni. Sebenarnya mana2 MLM lebih kurang sama je. Dalam Alpha Lipid kalau kita tak nak jual barang pun boleh, kita taja orang je. Tapi alangkah bagusnya kalau kita jual produk sekali, dua2 kita dapat. Andaikata kita belum dapat taja orang, at least kita da income jual produk. Kan bagus tu.

Pendapatan bersih. Kalau anda masih tercari2 bisnes yang menguntungkan, inilah dia bisnesnya. Pendapatan yang anda terima adalah pendapatan bersih tanpa perlu menggaji orang, sewa kedai, bil elektrik dan lain2 kos. Alangkah bagusnya.

Jadi bos sendiri. Cuba anda fikir kembali dah berapa lama anda makan gaji?cukup tak gaji anda tu?Kerja makan gaji tidak akan dapat menyelesaikan masalah anda itu, anda hanya menyelesaikan masalah bos anda sahaja. Betul tak? Sudah tiba masanya anda menyelesaikan masalah anda tu. Masa kerja pulak anda yang tentukan, tapi jangan la malas pulak ye. Orang malas, buat pe pun tak jadi. Saya tak suruh anda berhenti kerja, saya cuma bagi anda peluang pendapatan tambahan. Bila anda dah berjaya nanti bleh la anda fikir2kan.

Modal kecil. Ramai orang sanggup labur untuk masuk MLM yang modal besar sampai 20k kenapa tidak anda join Alpha Lipid yang modal kecil ni?So fikir2kanlah ye.

Jangan fikir lama2 nanti anda yang rugi. Jika berminat nak dengar Bussines Presentation anda bolah contact saya. Saya bersedia ke tempat anda, InsyaAllah.

nazri rubaee
012-5712470

TESTIMONI DARAH TINGGI

13 January 2010,4:24 PM




Assalamualaikum semua,

Pagi ini 24.4.2009 jam 10.10 pagi, saya telah menerima satu sms ringkas dari salah seorang business partner saya yang baru 3 hari lalu join bisnes ini iaitu Cik Wani seperti berikut:-
" My Sis, umur 30, both kidney rosak since 2 yeas..so, BP sentiasa tinggi 180/110, always headache. I bagi die last week, semlm check up die terkejut coz dah turun 110/80. sepanjang check up selama ini, plg rendah turun 130/110, tapi biasanya tak turun-turun pun. Die check up keratin kidney 15 Mei 2009 pulak. Syukur..."
Nah, kalau x percaya telefon Cik Wani di talian 012-5717370. Menakjubkan bukan!!! Gembira saya mendengar salah seorang hamba Allah telah dibantu sihat dengan produk ini. Bukan produk murah, MAHAL..sebab itu insyallah effect die sekejap sahaja. Kalau murah, ntah bila boleh sihat bukan???
So siapa yang betul2 nak sihat, mari cuba produk ni dulu. Jangan la sanggup sengsara sebab mahal sedikit. Saya dan isteri tiap2 hari jadikan sebagai breakfast dan alhamdulillah, badan sihat sahaja. Ingat ini bukan ubat, ianya adalah supplement. Semua vitamin, kalsium, IGG, magnesium, prebiotik, acidufulus dan hampir 50 jenis khasiat di dalam 150 ml ALPHA LIPID.
Saya syorkan anda semua, jadikan ianya sbg breakfast. Insyallah anda semua akan sentiasa sihat dan mempunyai ketahanan diri dari penyakit yang amat tinggi berbanding orang lain yang tak meminumnya. Bukan sahaja baik untuk orang sakit, malahan sesuai untuk ibu2 mengandung (ada asid folik), kanak2 dan orang dewasa. Malahan ianya mempunyai mineral yang baik untuk pertumbuhan minda anak2 dan mencegah penuaan. (Kulit cantik la).
Banyak khasiatnya, x tercakap saya. Tapi yang penting, kalau anda nak buat bisnes, saya syorkan inilah produk dan bisnes yang sangat bagus. Sila hubungi saya untuk mengetahui caranya.

nazri rubaee
012-5712470

Dipetik dari blog Mat Shah

SUBHANALLAH..AJAIB!!!

,1:23 PM

Aslkm.Beberapa minggu sebelum ini saya ada menghadiri BP di KL, dan satu testimoni hebat yang saya tak update pada blog saya kerana masa amat cemburu pada saya. Berikut adalah testimoni dan kisah pengorbanan seorang isteri terhadap suaminya...

Encik Idris dan isterinya Puan Suria yang berasal dari Tg Karang. Setahun yang lepas Encik Idris disahkan mengidap penyakit darah tinggi, kencing manis, gout, buasir dan yang paling teruk ialah penyakit TB. Setiap hari Encik Idris terpaksa menelan lebih kurang 14 biji pil bagi membantu mengurangkan sakit. Keadaan ini menyebabkan beliau sering terlantar sakit, hinggakan terpaksa memakai lampin pakai buang. Malah berat badan beliau dari 115kg telah turun ke 50kg sahaja. Isteri beliau lah yang menguruskan segala-galanya. Duit perubatan sebulan sahaja hampir RM2000 sedangkan hanya isterinya sahaja yang bekerja. Mana nak tanggung 4 orang anak lagi. Memang berat penderitaan keluarga ini.Namun segala-nya mula berubah 7 minggu yang lalu apabila ditemukan dengan Alpha Lipid. Perubahan mendadak selepas 3 hari ialah kaki Encik Idris tidak lagi bengkak setelah beliau cuba makan udang dan sambal ikan bilis. Dalam masa seminggu banyak perubahan mendadak dan yang paling membuatkan beliau bersyukur ialah doktor telah mengesahkan beliau telah bebas dari penyakit TB, alhamdulillah.

Isteri beliau juga tanpa malu bercerita bahawa luka buasir suaminya telah kering seolah2 tak pernah kena penyakit ini. Berat badan beliau dari 50kg telah naik ke 66kg.Tanpa ragu-ragu Puan Suria nak beli 3 tin, tapi menyedari ini peluang untuk mengumpul semula pendapatan, beliau sanggup menggadai barang-barang kemasnya untuk terus membeli 30 tin.

Bagi beliau, apa guna ada barang kemas tapi hidup susah.Hari pertama beliau telah mampu menjual 15tin dan 4 hari kemudian baki 15 tin telah habis dijual. Sehingga malam tadi sebanyak 62 tin telah beliau jual sendiri.

Ramai yang membeli adalah terdiri dari rakan-rakan yang tahu keadaan Encik Idris sebelum ini. Tapi bila melihat sendiri Encik Idris telah pulih sepenuhnya, mereka pun tanpa ragu-ragu terus mencuba Alpha Lipid ini.Begitulah pengorbanan seorang isteri. Kita lelaki tak tahu la sanggup ke tak jaga isteri kita kalau sakit macam tu. Mula-mula Allah uji dengan sakit, kemudian di uji lagi dengan masalah kewangan.

Namun berkat kesabaran suami isteri ini, sakit itu telah pulih dan mereka mula menikmati rezeki yang diberi. Syabas Puan Suria dan Encik Idris. Semoga akan terus berjaya dalam bisnes ini.Saya kongsikan ini supaya anda boleh tahu bahawa andainya anda merasakan diri anda susah, tapi ketahuilah di luar sana ada orang yang lebih susah. Tapi mereka bersabar dan bangkit dari kesusahan itu. Semangat beginilah yang patut kita contohi.Tunggu apa lagi....Mulakan langkah anda hari ini.

nazri rubaee
012-5712470

Dipetik dari blog Mat Shah

BUASIR - KINI ANDA ADA PENAWARNYA

,1:13 PM

En. Rozaini yang telah lama menderita penyakit buasir berkongsi testimoni beliau setelah mengamalkan Alpha Lipid Lifeline.

Beliau menderita penyakit buasir sejak tahun 2003 sehingga tahun 2008 sehingga pada awal tahun 2008 buasir beliau terpaksa dibedah buang. Setelah dari pembedahan tersebut, pendarahan sering keluar dan beliau telah mencuba berbagai cara dan rawatan termasuklah pemakanan kesihatan. Namun setelah isteri beliau mengesyorkan agar beliau mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini, dalam tempoh seminggu pengambilan produk Alpha Lipid LifeLine dengan izin Dia Yang Maha Pengasih, pendarahan tersebut telah berhenti.

Kini beliau telah boleh menikmati makanan kegemaran beliau seperti makanan pedas, daging dan lain2 lagi. Semoga perkongsian beliau ini dapat memberi harapan kepada mereka yang senasib dengan beliau untuk kembali sihat, insyaAllah.

Sanggupkah anda menahan derita seperti ini hanya kerana harga produk ini? So fikirkanlah

nazri rubaee
012-5712470

Dipetik dari blog Mat Shah

APA ITU ALPHA LIPID?

11 January 2010,4:19 PM
 
FAKTA MENARIK ! : Kolostrum Alpha Lipid™ Lifeline™ adalah berbeza dengan kolostrum-kolostrum yang lain kerana ia adalah yang terbaik di dunia (Gred 10), mempunyai kadar IgG 41% (Immunoglobulin) berbanding kolostrum yang lain, kandungan probiotik, kandungan Complex Lipid, dan mempunyai semua vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh
Kandungan Alpha Lipid Lifeline


Kilang Kolostrum Alpha Lipid Lifeline di New Zealand


ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk Kolostrum yang terbaik di dunia telah mendapat pengiktirafan Export Winner yg dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealand sebanyak 3 kali.
Tidak semua kolostrum sama....Alpha Lipid Lifeline merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan.

Alpha Lipid Lifeline
-Produk Kesihatan yg Unggul
-Selamat dan Tidak Toksik
-Tidak Allergik-Kaya dengan Bahan Pemulih Penyakit
-Mengandungi Probiotik-Bakteria Normal di saluran usus
-Lactobacilli & Acidophilus
-Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus

Vitamins & Minerals
-Penting untuk Penjanaan Tenaga & Kesihatan
-Membantu Proses Penghadaman
-Memperbaiki tisu dan sel badan
-Mengekalkan Kesihatan
-Kalsium Tambahan untuk Tulang dan Gigi

Mengapa anda perlu minum ALPHA LIPID COLOSTRUM?
-Antibodi Tambahan dari Punca Semulajadi
-Ia adalah Pemakanan Semulajadi yg Selamat
-Sesuai untuk Semua Peringkat Umur
Apa Kesan ALPHA LIPID COLOSTRUM?
  • Mempertingkat Penyerapan Usus
  • Meningkatkan Fungsi Pertahanan Badan
  • Meneutralkan Jangkitan Virus/Bakteria/Kulat
  • Mempercepatkan Pemulihan Luka Tisu
  • Membunuh Parasit dalam Badan
  • Meningkatkan Tenaga dan Kekuatan
  • Memperbaiki Masalah Sembelit
  • Meningkatkan Ton Kulit dan Elastik
  • Menstabilkan Emosi dan Tekanan
  • Menstabilkan Paras Gula Dalam Darah
  • Meningkatkan Keupayaan Minda
  • Mengurangkan Risiko Sakit Jantung
  • Meningkatkan Prestasi Fizikal
  • Mengandungi Bahan Awet Muda
  • Mengandungi Bahan Anti-Inflamasi(AntiRadang)
  • Meningkatkan Kesihatan Gigi dan Tulang

Dari Mana Datangnya ALPHA LIPID COLOSTRUM ini?

-Lembu-Lembu New Zealand
-Susu Awal Lembu (susu yg mula-mula keluar)
-Dikilangkan oleh pengeluar kolostrum terbesar di dunia, New Image International, Auckland, New Zealand

Kenapa New Zealand?

-Lembu yang Tiada Penyakit Merbahaya
-Dipasturkan-Dikumpul Segar dari Ladang-Diproses Segar
-Dipasturkan secara “Flash low temperature”
-Dikilangkan secara Suhu Rendah / Tekanan Rendah
-Pengilangan Menurut Spesifikasi GMP menurut Piawai Antarabangsa

Bagaimana ALPHA LIPID COLOSTRUM ini bertindak?

-Bertindak di Saluran Pemakanan USUS
-Menyuci-Menyembuhkan
-Mempertahankan

Bagamana Cara Pengambilan ALPHA LIPID COLOSTRUM?

-Alpha Lipid dibekalkan dalam bentuk serbuk/powder
-Ambil 1 1/2 sudu yg dibekalkan dan dicampur dengan air sejuk/mineral
-Boleh Dicampur dengan Susu, Jus atau Air Biasa
-Elok dibuat sebagai Ais Krim Smoothies
-Sebaik-baiknya Ambil Sewaktu Perut Kosong-Seelok-eloknya Campur dan Goncang dgn “Shaker”
-Sebaik-baiknya ambil selepas Subuh atau Sebagai Sarapan Pagi
Cara Pengambilan ALPHA LIPID LIFELINE:
Ia disediakan dalam bentuk serbuk atau kapsul.
Susu Serbuk:
* Minggu Pertama : 1 Scoop (16g) dicampurkan dengan 150ml air kosong menggunakan "shaker". Goncangkan kiri ke kanan sehingga sebati.
* Minggu Kedua: 1 Scoop(16g) pada sebelah pagi (sebelum sarapan pagi) dan 1 Scoop (16g) pada sebelah malam (sebelum makan malam). Dicampurkan dengan 150ml air kosong.
* Minggu seterusnya: 1 1/2 Scoop pada sebelah pagi (sebelum sarapan pagi) dan 1 Scoop pada sebelah malam (sebelum makan malam). Dicampurkan dengan 150ml air kosong.
Kapsul:
* Minggu Pertama: Ambil 1 biji sehari (sebelum sarapan pagi).
*Minggu Kedua: Ambil 2 biji sehari (sebelum sarapan pagi).


Testimoni Alpha Lipid Lifeline

nazri rubaee
012-5712470

WANG BUKAN SEGALANYA, TAPI HIDUP MEMERLUKAN WANG

,2:09 PM

Kali ini saya ingin berkongsi pendapat saya mengenai WANG. Ramai yang mengatakan "Wang Bukan Segala-galanya" dan ramai menggunakan alasan ini untuk tidak mengaut lebih banyak wang dalam kehidupan.

Memang tidak dinafikan Wang bukanlah segala-galanya, tetapi dalam hidup ini segala-galanya perlukan wang. Sejak kita lahir lagi, wang diperlukan untuk mengurus kelahiran kita, makan minum, persekolahan dan selagi kita hidup kita memang perlukan wang. Ini adalah fakta.Anda setuju dengan saya?

Memang saya akui wang yang banyak bukan jaminan kebahagiaan dalam hidup, tetapi kita semua kena fahami konsep dan kegunaan wang. Dengan keadaan ekonomi yang tidak menentu pada masa ini sanggupkah kita mempertaruhkan keluarga kita?Kos sara hidup juga semakin meningkat setiap tahun. Pernahkah anda terfikir anda akan dibuang kerja pada suatu hari nanti? Memandangkan zaman sekarang susah untuk mencari kerja, ke manakah ingin anda mengadu? Adakah anda mempunyai Tabung Kecemasan yang cukup untuk menampung keluarga anda sementara anda mendapat kerja baru?

Jangan biarkan keluarga anda, anak-anak anda berada dalam kesempitan hidup akibat tidak cukup wang. Jangan biarkan anak-anak anda "buta" atau "jahil" tentang cara buat Wang dan cara urus wang. Menjadi tanggungjawab kita sebagai ibu bapa untuk mencari nafkah yang banyak untuk kebahagiaan anak-anak kita.

Dengan wang yang banyak kita dapat menghindari keluarga kita dari ancaman kemiskinan. Dengan wang yang banyak kita dapat membantu lebih ramai orang yang kurang bernasib baik seperti fakir miskin,anak yatim, ibu tunggal dan lain-lain.

Apabila anda mempunyai banyak wang , pasti anda dapat membuat amalan baik dengan lebih banyak tidak terhitung nilai dan balasannya, TETAPI jika anda hanya hidup makan gaji dan duit anda hanya cukup untuk sara diri dan keluarga, bagaimana anda boleh memberi sumbangan kepada orang lain?

Memang WANG tidak dapat memberi jaminan kebahagiaan tetapi jika anda ada WANG dan pandai menguruskan WANG, maka WANG akan menjadi alat yang sangat berguna untuk hidup di dunia dan akhirat samada untuk keluarga atau membantu orang lain

nazri rubaee
012-5712470

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign