Dare to fail | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Dare to fail

24 November 2010,9:35 AM
Untuk entri kali ini saya akan membincangkan mengenai tajuk "berani untuk gagal". Berapa ramai diantara kita yang berani untuk menghadapi kegagalan? Kebanyakan dari kita lebih suka berada di zon selamat. Kita merasa selesa dengan apa yang ada. Apa yang ada sudah mencukupi untuk menyara keluarga.

Adakah kita telah mempunyai tabungan untuk pelajaran anak dan tabungan persaraan? Jika belum, maka anda perlu lakukan perubahan dari sekarang. Beranikanlah diri untuk menghadapi kegagalan. Jika anda tak cuba anda tidak akan tahu kelemahan diri anda.

Tahukah anda bahawa ramai dikalangan orang yang berjaya telah melalui kegagalan sebelum berjaya. Dengan kegagalan mereka perbaiki kesilapan untuk lebih berjaya. Mereka tidak berputus asa malah semakin bersemangat. Yakinlah bahawa jika anda telah berusaha bersungguh tanpa putus asa InsyaAllah anda akan berjaya.

Jika anda sedang tercari-cari peluang untuk menambahkan pendapatan, saya ada jawapannya iaitu Syarikat NZ New Image Sdn Bhd. Kita mempunyai produk yang bagus sepserti Alpha Lipid Lifeline dan Slim Diet 2 yang sedang hangat di pasaran.

Jalan untuk mencapai kejayaan telah terbentang di depan anda. Apa yang perlu anda lakukan ialah buat keputusan sekarang. Saya sedia membantu anda. Jika anda berani untuk menyahut cabaran sila hubungi saya untuk penerangan lanjut. Perkara yang baik tak perlu bertangguh. Sesetengah perkara tak perlu difikirkan terlalu lama kerana ia akan membuat anda ragu-ragu dan seterusnya anda tetap berada di tahap yang sama. Tiada perubahan yang anda lakukan.

Nazri Rubaee
Consultant
NZ New Image Sdn Bhd

2 comments:

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign