Royalti New Image November 2012 | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Royalti New Image November 2012

17 November 2012,11:08 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kali ini saya akan share berkenaan Program Royalti NZ New Image yang amat ditunggu-tunggu oleh semua pengedar Alpha Lipid SD2. Pada masa ini mereka akan diberi penganugerahan atas pencapaian mereka.

Program Royalti ini diadakan 2 kali setahun iaitu pada bulan Mei dan November setiap tahun. Sale dikira secara berkumpulan dalam tempoh 6 bulan dan mesti sale dari bisnes baru. Mudah bukan? kerana ia adalah sale secara berkumpulan bukan individu. Berikut adalah contoh perkiraan Royalti.


Uncang Biru      500 tin     x 2% minimum RM 1,000.00 
Uncang Merah 1,000 tin   x 3% minimum RM 3,000.00 
Uncang Gold     2,000 tin  x 4% minimum RM 8,000.00 
Beg                    3,000 tin  x 4% minimum RM 12,000.00


Bonus di atas adalah bonus minimum yang bakal diperolehi oleh pengedar dan pada tahap Ruby, Emerald dan Diamond mereka akan menerima bonus tambahan iaitu Bonus Country Pool antara 1% hingga 3% daripada keuntungan syarikat, banyak tu. Kebetulan kali ini jualan syarikat amat memberangsangkkan, so mereka akan terima lebih banyak Country Pool kali ini.

Alhamdulillah pada kali ini saya antara penerima Royalti yang menerima bonus dalam beg dan ramai juga group saya yang menerima beg dan uncang. Kali ini saya akan menerima Bonus Royalti sekitar RM 100,000.00. Best tak kalau anda dapat bonus dwi tahunan sebanyak ini? Lebih banyak dari bonus kerja fulltime saya. Yang paling best ialah bonus diterima 2 kali setahun bukan setahun sekali tau. 

Sesiapa yang ingin merasa bonus seperti kami jom sertai group saya, insyaAllah saya akan guide anda hingga berjaya. Hubungi saya SEKARANG. Tindakan anda hari ini menentukan siapa anda pada masa depan. Jangan menyesal di kemudian hari dan anda terpaksa berkata begini "Menyesal aku tak buat bisnes ini 3 tahun lepas". Jika anda betul-betul berminat dan ingin berjaya seperti kami, saya amat berbesar hati untuk memberikan anda tiket Program Royalti secara PERCUMA. Program Royalti akan diadakan pada 18 November 2012 iaitu hari ahad ini di KLCC jam 12.00 tengahari. Tiket hanya terhad kepada 3 orang sahaja. Siapa cepat dia dapat. Jika berminat sila sms kepada saya dan katakan " SAYA NAK TIKET ROYALTI PERCUMA". Good Luck.


From Zero to Hero
Nazri Rubaee
Diamond Executive
Nz New Image
012-5712470

Facebook: Slim Diet Rich
Fan Page: Alpha lipid SD2
Twitter     : nasalphalipid



1 comment:

  1. http://www.murahnya.my/Lain-lain/86/buat-blog-siap-dengan-banner-iklan-untuk-anda-supaya-kelihatan-professional

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign