Cara minum Shape Up bulan puasa | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Cara minum Shape Up bulan puasa

20 June 2014,6:27 PM

Kejap je masa berlalu kan. Tinggal beberapa hari lagi je kita nak berpuasa Ramadan. Pastu raya pulak. Ni lah masanya untuk membersihkan jiwa dan dalam masa yang sama dapat membersihkan sistem badan. 

Masa puasa ni juga masa untuk kurus dan cantik. Kalau dah kurus boleh la pakai baju yang cantik-cantik dan bergaya sakan. Keyakinan diri pun meningkat dan suami atau isteri uolls pun mesti suka sangat. Tidak la alami situasi yang tak menyenangkan di hari lebaran. Sanggup ke kita dengar pertanyaan macam ni dari kawan atau saudara-mara:


  1. Makin berisi kau sekarang kan Tipah
  2. Kau mengandung ke Timah?
  3. Ni wife baru kau ke Ali?


Kalau tak nak alami situasi macam ni jom kita pakat-pakat kurus sekarang. InsyaAllah dengan Alpha Lipid Shape Up dapat bantu kita kurus dengan mudah dan rileks tanpa tekanan. Alpha Lipid Shape Up ni ialah meal replacement so ia dapat mengenyangkan kita. Jom saya tunjukkan cara minum Shape Up masa puasa.



Cara pengambilan Shape Up
Ambil 2 skup masukkan ke dalam 150ml air biasa/air sejuk dan shake.

Peraturan
Ambil Shape Up 2 kali sehari iaitu semasa sahur dan semasa berbuka 

Ambil sebelum makan. Kalau tak sempat sahur atau malas nak bersahur boleh ambil Shape Up sahaja kerana ia mengeyangkan dan lengkap dengan segala nutrisi yang diperlukan oleh badan uolls.

Amalkan pengambilan air kosong 8 gelas sehari.

Had pengambilan karbohidrat sehari ialah 150gram sehari. Shape Up adalah meal replacement, biasanya lepas amik Shape Up kita dah rasa kenyang so tak perlu fikir sangat bape banyak kita nak amik karbohidrat.

Untuk makluman pada yang belum tahu, Shape Up didatangkan dengan 2 perisa iaitu Berries & Cream dan Chocolat Fudge. So pilihlah yang mana uolls suka. Apa yang pasti rasa kedua-duanya memang sedap sangat. Apa tunggu lagi jom cuba. 

Kalau uolls ada kemusykilan tentang produk Shape Up boleh sms/whatsapp jaja 017-5710071

Good Luck semua. Terima kasih kerana mempercayai produk Shape Up.

Selamat Berpuasa dari team nas-alphalipid.




ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign