Selamat Hari Raya dari nas-alphalipid.blogspot.com | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Selamat Hari Raya dari nas-alphalipid.blogspot.com

24 July 2014,1:38 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Salam Ramadan yang penuh barokah.

Alhamdulillah sejak akhir-akhir ini, blog ini telah mencapai hampir 2,000 page view sehari dan semasa artikel ini ditulis page view keseluruhan telah mencapai 620,260. Pencapaian ini adalah apabila produk terbaru keluaran New Image iaitu Alpha Lipid Shape up dilancarkan. Pencapaian yang sama semasa pelancaran Alpha Lipid SD2 pada 2 tahun yang lepas. Alhamdulillah syukur. Apa maknanya? Maknanya Alpha Lipid Shape Up akan meletop seperti Alpha Lipid SD2 dahulu. Admin ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang rajin menjenguk blog yang tak seberapa ini. Tanpa kalian blog ini tidak akan mencapai ke tahap ini. Walaupun pencapaiannya tak seberapa tapi kira ok la erk.hihi



Tak lama lagi dah nak raya. Di kesempatan ini admin nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua pengunjung blog, rakan niaga dan pelanggan produk New Image. Admin minta maaf kalau ada salah dan silap selama ini, kita kosong-kosong ye.

Tahniah diucapkan kepada yang dah dapat berat ideal dan dah kurus tu. Lepas ni boleh la join sebagai rakan niaga kami. Bantu orang lain pula untuk kurus sambil jana pendapatan sampingan. Jika buat sungguh-sungguh insyaAllah pendapatannya lebih dari kerja tetap uolls. Jika ada yang berminat nak jadi rakan niaga atau mencuba Alpha Lipid Shape Up boleh hubungi admin 017-5710071 (Jaja)

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign