Cara jadi pengedar GC Tea | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Cara jadi pengedar GC Tea

08 March 2015,12:25 PM

Cara jadi pengedar GC Tea

Ramai yang sudah tahu kebaikan dan keberkesanan produk Glucos Cut dalam menurunkan kandungan gula dalam darah (kencing manis) dan menurunkan berat badan. Permintaan terhadap Glucos Cut juga semakin meningkat. Kami amat memerlukan anda yang ingin menambah pendapatan dengan menjadi Stokis Glucos Cut seluruh Malaysia. Buat masa sekarang kami ingin mencari HANYA seorang Stokis bagi setiap negeri. Kami ingin mencari Stokis yang betul-betul serius untuk berubah dan berjaya dalam perniagaan ini.

Bagi semua Stokis rangkaian kami istimewanya kami akan guide anda selama anda menjadi Stokis. Syarikat juga akan menyediakan platform untuk anda belajar cara untuk memasarkan produk secara online dan offline. Anda akan diajar cara memasarkan produk menggunakan medium sosial seperti Facebook, Fan Page dan Facebook Ads. Rashwealth Group Sdn. Bhd. adalah satu-satunya syarikat yang menyediakan platform dan mengajar anda memasarkan produk secara online. Syarikat juga akan mengajar anda cara-cara untuk memasarkan produk secara offline dan training diadakan 2 kali sebulan. Yang paling best ialah pendapatan tanpa had dalam perniagaan ini dan peluang melancong ke luar negara.

Cara jadi pengedar Glucos Cut adalah sangat mudah. Modal untuk anda bermula sebagai stokis adalah serendah RM380 SAHAJA. Modalnya rendah bukan? InsyaAllah semua mampu untuk memulakan bisnes ini. Apa yang penting ialah usaha dan kesungguhan. Semua orang bermula dengan Zero, tiada yang terus berjaya. Kejayaan hanyalah untuk orang yang konsisten melakukannya dengan bersungguh-sungguh dan bertindak luar biasa hebat. Jika anda salah seorang yang ingin berjaya, kami amat mengalu-alukan anda dalam Tim kami. 

Pendapatan tanpa had

Peluang melancong ke luar negara

Jika anda ingin menjadi sebahagian daripada Tim kami sila sms/whatsapp kami di talian 017-5710071. Jika anda ingin berjaya jangan fikir terlalu lama. Buat keputusan SEGERA dengan menghubungi nombor di bawah. Orang yang berjaya adalah orang yang PANTAS membuat keputusan dan PANTAS bertindak. Ayuh mulakan langkah kejayaan anda bersama TIM kami. Terima kasih kerana telah membuat keputusan untuk bersama TIM kami. Jom jadi Stokis Glucos Cut.

Nas Health & Wellness
Saudagar GC Tea
#PowerRichClub
010-2364166 atau 017-5710071

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign