BEBASKAN DIRI DARI UBAT UBATAN | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

BEBASKAN DIRI DARI UBAT UBATAN

25 November 2009,9:06 AM


Setiap antara kita sekurang-kurangnya makan sejenis pil setiap hari, tak kiralah pil ke kurus, darah tinggi, kencing manis, lelah, lemah tenaga batin dan bermacam-macam lagi yang terdapat di pasaran. Penat bila mulut kita nak telan pil pada sebelah pagi, tengah hari, petang dan malam. Kalau kena 2, 3 penyakit sekaligus? Penyakit pun belum tentu hilang buah pinggang pun akan rosak. Cuba bayangkan kos sebenar untuk membeli ubat-ubatan tersebut? Tanpa disedari sekurang-kurangnya RM 300 sebulan dibelanjakan untuk membeli pil-pil tersebut. Itu pun belum termasuk kos rawatan dan kos pengangkutan nak ke hospital atau pusat rawatan. Kalau kita kira betul-betul kos tersebut memang tinggi.

Oleh itu, saya ingin mengajak anda berfikir sejenak adakah anda lebih gemar memakan pil (ubat) yang beharga RM 200-300 sebulan dan belum tentu sihat) ATAU meminum susu kolestrum ALPHA LIPD yang berharga RM 180 setin (ahli RM 150) (cukup untuk 1 bulan) dan bukannya sejenis ubat (ianya makanan semulajadi) dan telah terbukti berkesan???

Sebagai pesakit, kita mesti mahukan sesuatu yang mudah, murah, cepat berkesan dan sedap dimakan...Formulanya telahpun dijumpai dan satu sahaja penawarnya iaitu susu ALPHA LIPID.

Kini ramai yang telah mencuba ALPHA LIPID kerana mereka telah lama menderita dengan ubat-ubatan di pasaran. Ingin diingatkan bahawa susu ALPHA LIPID merupakan makanan semulajadi berasal dari susu awal lembu dan ianya dijamin SELAMAT. Ahli saintis New Zealand, Michael Borisenko telah membuat kajian terhadap kolestrum ALPHA LIPID dan ianya SELAMAT. Kepada tuan/puan sekalian, kalau ada ibu bapa, nenek, atuk, adik-beradik, sedara mara yang menderita dengan penyakit-penyakit seperti yang dicatatkan, janganlah kita lupa hadiahkan setin kepada mereka atau sampaikan info ini kepada mereka, mudah-mudahan penyakit yang dihadapi akan sembuh. Jika mereka sihat InsyaAllah mereka akan mengenang jasa anda kerana telah memperkenalkan susu ALPHA LIPID ini kepada mereka. Sesungguhnya kita merancang tetapi Allah menentukan segalanya dan setiap penyakit pasti ada penyembuhnya. Kepada tuan/puan yang berminat untuk menjadi consultant secara part-time atau full time, sila hubungi saya segera kerana peluang perniagaan untuk tuan/puan terbuka luas. InsyaAllah anda akan berjaya.

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign