TEMUI KAMI DI KUALA TERENGGANU | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

TEMUI KAMI DI KUALA TERENGGANU

26 November 2009,11:17 AM
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Untuk entri kali ini ingin saya maklumkan bahawa saya akan berada di Kuala Terengganu pada 27 November 2009 hingga 29 November 2009. Jika anda ingin mendapat penjelasan tentang produk atau ingin join bisnes Alpha Lipid sila hubungi saya dan jika saya berkesempatan InsyaAllah saya akan ke tempat anda, just call me. Saya boleh dihubungi di talian 012-5712470 (24 Jam), InsyaAllah. Di Alpha Lipid kita mempunyai pelan pemasaran yang mudah untuk diikuti. Marilah kita sama-sama menjana pendapatan tambahan untuk keluarga kita. Jika kita duduk saja dan fikir macam mana untuk menambah pendapatan, rezeki itu tidak akan datang bergolek, kita yang perlu berusaha untuk mendapatkannya. Jangan fikir apa orang lain hendak kata, fikirkan apa yang kita mahu. orang tidak akan bagi kita duit.Fikirlah secara positif. Cuba dengar dan fikir dahulu sebelum membuat keputusan. Renung-renungkanlah

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign