BUKA MINDA ANDA SEBENTAR | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

BUKA MINDA ANDA SEBENTAR

14 December 2009,3:29 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera pd kawan2 sume

Saya ingin mengajak kwan2 yang ingin menambah pendapatan dan bebas dari bebanan kewangan untuk join saya dalam Alpha Lipid.Mungkin ramai yang tidak mempercayai MLM.Apabila tidak berjaya ramai yang menyalahkan sistem MLM.Bukan MLM yang salah,sebenarnya diri kita sendiri.Buat apa pun jika nak berjaya kita perlu bekerja keras.Jika duduk saje tanpa bekerja keras,bulan tak akan jatuh ke riba.Jika kita bekerja keras, InsyaAllah kita akan berjaya.Sebenarnya dalam MLM yang paling penting kita perlu mempunyai produk yang bagus.

Di New Image kita mempunyai produk yang bagus iaitu susu kolestrum Alpha Lipid dan mempunyai pelan pemasaran yang sangat mudah.Untuk join Alpha Lipid tidak memerlukan modal yang besar dan produk mudah dijual kerana telah terbukti keberkesanannya.Mungkin sesetengah dari anda terasa modal macam tinggi tapi cuba anda fikirkan berapakah modal permulaan untuk meniaga burger, buah,buka car wash?tinggi kan?

Ada juga kawan2 saya yang berfikiran negatif dan menolak apabila saya memperkenalkan bisnes ini. Ini kerana mereka tidak cuba membuka minda mereka dan berfikir.Apa kata anda cuba buka minda anda sebentar dan fikirkan apa yang saya kata.Hanya diri kita yang boleh merubah hidup kita, bukan orang lain. langkah yang kita buat hari ini akan menentukan siapa kita pada hari esok.Apakata kita korbankan untuk mengeluarkan modal yang bagi anda macam banyak ni untuk mendapat kejayaan yang lebih banyak.

Saya tahu ramai kawan2 yang berpangkat tinggi dan mempunyai pendapatan yang tinggi juga.Tapi saya tau ramai juga kawan2 yang mempunyai perbelanjaan yang tinggi melebihi dari pendapatan,ini tidak termasuk penggunaan kad kredit.Tengah bulan dah mencongak hari gaji.

Ayuh kita mulakan langkah kita bersama untuk memcapai kebebasan kewangan.Kalau anda rasa cam nak join tapi tak yakin, anda bleh join saya pi Bussines Presentation Alpha Lipid di Wisma Sejarah.

nazri rubaee
012-5712470

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign