APA PERKARA PALING SUSAH? | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

APA PERKARA PALING SUSAH?

24 December 2009,4:45 PM
Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Entri kali ini saya akan saya akan membincangkan mengenai perkara yang paling susah daripada susah. Apakah perkara yang lebih susah daripada susah? Jawapannya adalah berubah. Memang tidak dapat dinafikan memang susah untuk seseorang melakukan perubahan dalam hidup. Apa salahnya kita membuat sedikit perubahan untuk mendapatkan kesan yang hebat dalam hidup anda pada masa akan datang.

Sekarang kita hampir mengakhiri tahun 2009, cuba fikirkan apakah perubahan dan pencapaian yang anda telah buat.Kalau tiada perubahan dan pencapaian, apakata anda mengambil kesempatan ini untuk cuba membuat perubahan dalam hidup anda. Kita tidak perlu menunggu hari esok untuk berubah, kalau boleh hari ini. Masa tidak akan menunggu kita, sebaliknya kita yang perlu mengejar masa. Yang terlambat akan ketinggalan. Adakah anda ingin menjadi seperti itu?

Cuba baca apa yang saya ingin perkatakan. Adakah anda mempunyai pendapatan yang cukup untuk menampung kehidupan anda pada tahun depan dengan keadaan ekonomi yang tak menentu dan perbelanjaan isi rumah yang semakin meningkat? Jika tidak, anda perlu merubah cara anda berfikir. Dengan keadaan ekonomi sekarang mahu tidak mahu memang anda memerlukan pendapatan tambahan. Macam mana ingin tambah pendapatan? Sila baca entri saya yang terdahulu. Jika tak faham boleh cal or email saya

nazri rubaee
012-5712470

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign