MENGAPA ANDA PERLU JOIN ALPHA LIPID? | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

MENGAPA ANDA PERLU JOIN ALPHA LIPID?

14 January 2010,8:32 AM

Produk yang bagus. Alpha lipid telah terbukti berkesan untuk pelbagai penyakit. Saya sendiri telah banyak menerima 'repeat order'. Apa yang terjadi pada saya?Banyaklah jualan yang dapat saya buat.Sebelum ini saya pernah jugak terpikir, dengan harga macam ni boleh ke saya jual?Pada sape saya nak jual?Tapi percayalah ramai yang memerlukannya. Orang yang sakit insyaAllah akan cari penawarnya. Cuma anda kene rajin promote. Produk ape2 pun kalau nak jual mesti kene promote.Kalau tak promote anda jual ape2 pun pasti tak laku.

Dapat tolong orang. Dalam bisnes ni kita dapat tolong orang yang sakit dan yang penting anda perlu ikhlas bila tolong orang. Bila kita ikhlas insyaAllah rezeki kita akan bertambah. silap-silap bila pelanggan tu dah sihat, dia akan doakan kita berjaya. Sape tahu kan.

Bussines Plan yang mudah
. Di Alpha Lipid kita mempunyai pelan pemasaran yang sangat mudah. Tapi perkara yang ingin saya tekankan ialah anda perlu rajin berusaha dan ikhlas untuk
buat bisnes ni.

International. Alpha Lipid telah pergi ke banyak negara seperti New Zealand, Malaysia, Indonesia, Singapura, Thailand, Australia, Filipina, Taiwan, Jepun dan banyak lagi. Apa maknanya? Maknanya jika anda join awal insyaAllah anda akan jadi Leader, kita akan ada leader dari negara lain. Anda perlu fikirkan perkara ini tapi anda tak perlu fikir lama2, nanti anda juga yang rugi. Orang lain sudah ke hadapan tapi anda masih di belakang, masih memikirkannya lagi. Sampai bila anda nak fikir? Anda perlu menjadi positif, orang yang negatif akan sentiasa memberi beribu alasan.

Mentor. Perkara yang paling penting ialah mentor. Di sini anda mempunyai mentor yang bagus seperti Bro Nik Hafiz. entri yang akan datang saya akan paparkan kisahnya untuk anda.

Bukan jual sistem. Bila saya promote, orang selalu tanya 'jual barang tak'. Sebenarnya orang yang malas je tanya macam ni. Sebenarnya mana2 MLM lebih kurang sama je. Dalam Alpha Lipid kalau kita tak nak jual barang pun boleh, kita taja orang je. Tapi alangkah bagusnya kalau kita jual produk sekali, dua2 kita dapat. Andaikata kita belum dapat taja orang, at least kita da income jual produk. Kan bagus tu.

Pendapatan bersih. Kalau anda masih tercari2 bisnes yang menguntungkan, inilah dia bisnesnya. Pendapatan yang anda terima adalah pendapatan bersih tanpa perlu menggaji orang, sewa kedai, bil elektrik dan lain2 kos. Alangkah bagusnya.

Jadi bos sendiri. Cuba anda fikir kembali dah berapa lama anda makan gaji?cukup tak gaji anda tu?Kerja makan gaji tidak akan dapat menyelesaikan masalah anda itu, anda hanya menyelesaikan masalah bos anda sahaja. Betul tak? Sudah tiba masanya anda menyelesaikan masalah anda tu. Masa kerja pulak anda yang tentukan, tapi jangan la malas pulak ye. Orang malas, buat pe pun tak jadi. Saya tak suruh anda berhenti kerja, saya cuma bagi anda peluang pendapatan tambahan. Bila anda dah berjaya nanti bleh la anda fikir2kan.

Modal kecil. Ramai orang sanggup labur untuk masuk MLM yang modal besar sampai 20k kenapa tidak anda join Alpha Lipid yang modal kecil ni?So fikir2kanlah ye.

Jangan fikir lama2 nanti anda yang rugi. Jika berminat nak dengar Bussines Presentation anda bolah contact saya. Saya bersedia ke tempat anda, InsyaAllah.

nazri rubaee
012-5712470

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign