JOM KE MAJLIS ROYALTI ALPHA LIPID | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

JOM KE MAJLIS ROYALTI ALPHA LIPID

14 April 2010,12:36 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada Bussines Partner dan pengunjung setia blog nas-alphalipid. Jika anda ingin merasai suasana majlis royalti Alpha Lipid jom ikut saya. Pada yang macam berminat ngan bisnes ni tapi kurang yakin, apa kata anda ambil peluang ini untuk mengenali bisnes ni. Tak kenal maka tak cinta kan. Sebut pasal 'tak kenal maka tak cinta' ni teringat saya masa mula-mula kenal produk dan bisnes Alpha Lipid ni. Masa tu saya n wife meniaga tudung kat bazar Maeps kat Mardi tu pada tahun lepas 2009. Saya antara yang terawal la yang meniaga kat situ. Saje je meniaga suka coz saya ngan wife ni memang suka sangat buat bisnes tak kira la bisnes apa janji masyuk.sape tak nak duit kan. Masa tu orang yang jual Alpha Lipid tu meniaga sebelah tapak saya je. Tapi sebab tak tau mengenai produk ni, saya buat tak tau le dan tak amik tahu. selepas 2 minggu dorang berenti meniaga dorang datang kat tapak bazar ni promote alpha Lipid ni kat wife saya. Start hari tu la saya tau mengenai produk dan bisnes ni. Thanks pada Wani n Hawa yang perkenal produk ni kat kami. Macam anda la, pernah dengar produk ni tapi tak ambil tau, so anda tak akan tau.

Pada leader-leader jangan lepaskan peluang ni kerana ni adalah peluang yang berharga untuk anda. Jika tak dapat royalti kali ini, kita usaha untuk royalti akan datang iaitu pada bulan November 2010. Kejayan sentiasa menunggu orang yang rajin, jadi anda kene jadi orang yang rajin.Kene ingat rezeki tak datang bergolek, sebaliknya kita kene usaha. Tiada yang mustahil dalam hidup. Untuk berjaya kita tak perlukan alasan. Tarikh, masa dan tempat da kat atas tu. jumpa anda di sana.

untuk tempahan tiket sila hubungi saya

nazri
012-5712470

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign