Talian 24 jam | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Talian 24 jam

31 January 2011,11:19 AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Cepat sungguh masa berlalu. sedar tak sedar dah 1 bulan kita berada di tahun 2011. Adakah azam anda sedang berjalan lancar? Mudah-mudahan ia berjalan seperti yang dirancang. Tinggal 11 bulan untuk saya mencapai azam saya. Sedar tak sedar juga saya telah join bisnes ni selama 1 tahun 2 bulan. Alhamdulillah rezeki saya bertambah atas usaha gigih saya.

Saya memang komited terhadap bisnes ni walaupun saya buat secara part time. Biarlah orang kata bisnes saya ni tiada opis tapi hakikatnya dengan cara ini kos sewa pejabat dan utiliti dapat dijimatkan. Inilah cara yang bijak dan juga menjimatkan. Tak semestinya kita nak bisnes perlu  ada opis.

Untuk berjaya dalam bisnes, saya bersedia untuk dihubungi 24 jam sehari. Samada anda ingin bertanyakan mengenai produk atau bisnes. Kepada anda yang bukan pelanggan saya pun boleh menghubungi saya. Saya ni jenis yang tak kisah, saya suka berkongsi ilmu. Saya akan menjawab pertanyaan anda setakat mana yang dalam pengetahuan saya. Jika saya tak dapat menjawab panggilan, anda boleh sms saya. Maklumlah saya ni masih bekerja tetap, mungkin kadangkala tak sempat nak menjawab panggilan anda.
Akhir kata selamat maju jaya kepada pembaca sekalian dan doakanlah kejayaan saya

Terima kasih

nazri 
Consultant NZ New Image Sdn Bhd
012-5712470

2 comments:

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign