Tips diet-cari kawan berdiet apabila memulakan diet sd2 | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Tips diet-cari kawan berdiet apabila memulakan diet sd2

24 February 2011,11:19 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Adakah anda ingin memulakan diet sd2? Saya ada tips diet sd2 yang ingin saya kongsikan bersama anda. tips ini saya telah praktikan bersama isteri saya ketika saya diet sd2 suatu ketika dulu.

Cara ini amat berkesan terutamanya jika anda ingin memulakan program senaman atau program diet. Ini juga adalah rahsia terbesar  individu  yang telah berjaya melakukan diet mereka selama ini.

Anda sangat-sangat memerlukan sokongan pasangan/rakan diet seperti ini kerana selalunya apabila anda mula berdiet, orang-orang disekeliling anda  akan cuba melemahkan semangat atau memperlekehkan azam anda untuk berdiet. Anda boleh saling memotivasikan diri sesama anda.

Kawan berdiet adalah seperti seorang pendengar yang boleh anda kongsi pendapat bersama. Dengan berkongsi matlamat anda seperti apakah target anda, apakah yang akan anda makan, yang anda akan lakukan atau sempurnakan untuk hari ini, minggu ini atau selanjutnya. Anda juga boleh bersaing untuk mendapatkan penurunan berat badan dengan rakan diet anda sebagai motivasi diri.

Tambahan pula dengan adanya teknologi internet seperti facebook, twitter dan bermaca-macam forum yang boleh dijadikan medium untuk bertukar pendapat dan pengalaman, tidak ada sebab anda tidak mengambil kesempatan ini untuk mencapai kejayaan dalam diet. Anda dengan mudah boleh mendapat kawan berdiet dimana-mana sahaja dan kongsilah apa sahaja tentang hal-hal diet bersama mereka.
Jadikan SD2 sebagai program diet anda yang terakhir kerana setakat ini SD2 adalah program diet  yang paling mudah dan berkesan yang ada di pasaran. Anda boleh kaji sendiri  produk ini dengan produk lain di pasaran dan anda tentukan pilihan anda. Yang paling penting, pastikan anda tidak berlapar untuk menurunkan berat badan.

6 comments:

  1. huhuhu nak diet tapi susah sangat...

    ReplyDelete
  2. betul tu. nak diet kene da semangat dan keazaman yang tinggi. kalau ada sokongan moral dari pasangan atau kawan lebih baik.

    ReplyDelete
  3. Kena ada semangat yang jelas tuk diet, kalau tak tak lamalah.

    ReplyDelete
  4. betul tu shahiran. fokus juga penting

    ReplyDelete
  5. orang macam aku nih tak boleh diet... huhu.. cuma kena diet makan, benda2 yang tak elok lah kan...

    ReplyDelete
  6. hahaha. cuma muda-muda ni kene jaga makan supaya dah tua nanti tak kene penyakit 3 serangkai.hehehe

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign