Header baru blog nas-alphalipid.blogspot.com | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Header baru blog nas-alphalipid.blogspot.com

11 March 2011,11:40 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Entri ini dibuat saja je manggatal nak mewar-warkan header baru nas-alphalipid.blogspot.com. Saya ingin minta kawan-kawan dan pengunjung memberi pendapat, komen dan cadangan terhadap header baru ini. Tujuannya adalah untuk proses penambahbaikan dan keselesaan pengunjung.

Header ni bukan saya buat sendiri. Orang macam saya ni buta IT sikit dan tak berseni pulak tu. Manalah saya tau nak buat benda-benda camni. Saya tempah header ni dengan orang  yang sama kujie2.com tempah header blog dia.

Ok lah setakat ini je lah entri saya buat kali ini. Kepada pengunjung yang selalu berkunjung ke blog ini saya ucapkan berbanyak terima kasih. Komen anda sangat saya perlukan untuk penambahbaikan samada maklumat produk atau persembahan blog ini. Kepada pengguna SD2 saya ucapkan selamat berjaya dengan misi diet anda.

nazri rubaee
012-5712470

4 comments:

  1. molek dah nie... laju dan simple... huhu

    ReplyDelete
  2. Salam admin,

    Cantik dah tu.Saya sangat suka sesuatu yang simple dan kemungkinan juga saya akan cuba ubah header saya kepada yang lebih ringkas.

    ReplyDelete
  3. baru tukar header rupenye. Yup, mmg berkesan sbb saya ingatkan website khas alpha lipid time masuk tadi. Good job! anyway, jemput dtg ke blog untuk tips hiasan dalaman dari profesional dan shelf ala IKEA design tapi boleh DIY!

    ReplyDelete
  4. zik, pakarbuahpinggang,balqishdesign: terima kasih kerana sudi singgah

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign