Tanda-tanda rosak pendengaran | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Tanda-tanda rosak pendengaran

21 May 2011,3:20 PM
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pendengaran adalah satu anugerah Allah yang tak ternilai untuk kita. Tanpa pendengaran banyak aktiviti dan perkara yang kita tak dapat lakukan. Tahukah anda apakah tanda-tanda rosak pendengaran? Dibawah ini saya kongsikan maklumat tersebut dengan anda.



Tanda-tanda rosak pendengaran
  1. Telinga berdesing
  2. Dengar, tapi tak faham
  3. Orang tanya lain, kita jawab lain
  4. Anda selalu salah faham maksud perbualan
  5. Anda bercakap dengan suara yang kuat
  6. Anda menonton televisyen atau mendengar radio terlalu kuat
Nazri Rubaee
H/p           :  012-5712470      
email        : nasfa47@gmail.com
Facebook: Slim Diet
Twitter      : nasalphalipid



3 comments:

  1. miecyber: betul tu. muda-muda kalau dah tak dengar susah tu

    armouris: ok, thanks

    ReplyDelete
  2. askum... saya dari berunei... saya salah seorang pengguna alphalipid baru 2 minggu minum... apakh alphalipid ini dapat menyembuhkn telinga berdengung atau bahasa brunei bangal (pendengaran sebelah kanan kurang jelas)..berbagaicara sudah saya lakukan termasuk memakai ubat titik telinga pun belum sembuh2 lagi telinga saya ini...macam mana hendak mengatasi masalah saya ini dengan alphalipid ini ada ia berkesan untuk saya?

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign