Sekitar Konvensyen Royalti ke 57 NZ New Image di Sunway Convention Centre | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Sekitar Konvensyen Royalti ke 57 NZ New Image di Sunway Convention Centre

17 May 2011,5:07 PM

King untuk Royalti ke 57
Nik Hafiz
Sebahagian penerima Blue Sash
Sebahagian penerima Red Sash
Sebahagian penerima Gold Sash dan Briefcases
Pada 15 Mei 2011 iaitu Ahad yang lepas telah diadakan Program Royalti NZ New Image yang ke 57 di Sunway Convention Centre. Program Royalti ini diadakan  2 kali setahun iaitu pada Mei dan November. Program Royalti diadakan untuk memberi penghargaan dan bonus kepada ahli yang mencapai jualan yang memberangsangkan dan mencapai target yang ditentukan oleh pihak syarikat. Bonus ini adalah untuk jualan terkumpul kumpulan bagi tempoh enam bulan dan untuk makluman juga bonus ini tidak termasuk bonus bulanan yang diterima oleh ahli. 



Adakah anda ingin mendapat bonus bulanan dan tahunan seperti ini?Perkara paling penting yang perlu anda pertimbangkan untuk join sesuatu bisnes Multi Level Marketing ialah produknya dan yang ke 2 baru lah Pelan Pemasarannya. Yang paling best tentang bisnes ini ialah mempunyai produk yang bagus seperti Alpha Lipid, Slim Diet 2, CoQ10, K29, Sleep time, Fibre Max, Bio Rejuv.Syarikat juga mempunyai Pelan Pemasaran yang paling mudah dan tidak rumit berbanding syarikat lain yang ada di Malaysia. 
Jika anda masih tidak percaya anda boleh kaji sendiri atau hubungi saya untuk maklumat lanjut. Bertindaklah sekarang kerana sesuatu peluang tidak datang banyak kali. Sesetengah perkara tidak memerlukan anda berfikir terlalu lama untuk bertindak. Jika anda takut untuk melangkah maka anda tidak berganjak walau setapak. Maklumat ini hanya untuk yang berfikiran positif sahaja, jika anda tak berminat abaikan maklumat ini ya. Terima kasih kerana sudi membaca.

Nazri Rubaee
H/p           : 012-5712470
email        : nasfa47@gmail.com
Facebook: Slim Diet
Twitter      : nasalphalipid

1 comment:

  1. ramainya yang hadir .... semua tuh ahli alpha lipid lah ek

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign