10 Pengomen paling tegar April 2011 | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

10 Pengomen paling tegar April 2011

05 May 2011,10:27 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sungguh cepat masa berlalu sedar tak sedar kita dah 5 hari berada di bulan Mei. Ini adalah kali pertama saya menyenaraikan pengomen paling tegar di blog ini. Tujuannya tak lain dan tak bukan adalah untuk menghargai pengunjung dan pengomen blog ini. Berikut adalah senarai nama 10 pengomen paling tegar bagi bulan April 2011.



  1. Zik
  2. Pakarbuahpinggang
  3. Maza
  4. Fiezaradzi
  5. Decrewz
  6. KidneyExpert
  7. Mancai
  8. Suri
  9. Akubiomed
  10. Blog-tips-kurus
Apa kata anda berkunjung ke blog yang disenaraikan kerana banyak info yang akan anda perolehi.Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pengunjung blog ini . Semoga hubungan silaturahim dapat diwujudkan dan sebarang komen atau pendapat yang membina amat dialu-alukan.

Nazri Rubaee
H/p           : 012-5712470
email        : nasfa47@gmail.com
Facebook: Slim Diet
Twitter      : nasalphalipid

7 comments:

  1. tak sangka tersenarai jugak saya ni.. hahaa.. tima kasih.. tima kasih..

    ReplyDelete
  2. bro. Aku biomed memang rajin betul komen.. aku kadang2 tak sempat nk komen2 sgt..

    ReplyDelete
  3. fiezaradzi: InsyaAllah tersenarai. Blog ni lom ramai pengomen lagi. sama-sama.hehehe

    ReplyDelete
  4. izwanyusof: Dia memang rajin. Mana-mana aku pi mesti dia ada komen kat situ. Terima kasih coz sudi singgah sini

    ReplyDelete
  5. Salam Kenal...InsyaAllah saya nak jugak tetulis disana..hehehe :)

    ReplyDelete
  6. terima kasih bro... yeker nie no1... bulan lepas agak slow jalan2 ke blog nih.... kena usaha lagi... huhu

    ReplyDelete
  7. Salam bro,

    Terima kasih kerana menyenaraikan blog saya di dalam artikel ini. Mana tau dapat tarik link percuma.

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign