Pelancaran produk Sleep Time di Malaysia | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Pelancaran produk Sleep Time di Malaysia

13 April 2011,11:07 AM
 
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Untuk entri kali ini saya ingin mengumumkan bahawa produk Sleep Time akan dilancarkan di Malaysia pada 15 Mei 2011. Sleep Time dilancarkan di Malaysia sempena Program Royalti ke 57 syarikat NZ New Image Sdn Bhd. Untuk pengetahuan anda juga, Sleep Time telah dilancarkan di Taiwan sebelum ini dan telah mendapat sambutan yang menggalakkan. 

Perkara paling penting yang saya ingin sampaikan di sini ialah berita baik kepada yang bakal hadir ke Porgram Royalti ini. Anda akan menjadi antara orang yang terawal mendapat sampel produk Sleep Time. Yang paling best Sleep Time diberikan secara percuma kepada anda.

Ada lagi  berita baik yang saya ingin sampaikan kepada anda. Jika anda ingin ke Program Royalti dan mendapat Sleep Time secara PERCUMA anda boleh hubungi saya. Program Royalti akan diadakan seperti tarikh berikut:

Tarikh  : 15 Mei 2011 (Ahad)
Masa   : 12.00 Tengahari - 5.00 Petang
Tempat: Sunway Convention Hall

Jika anda tidak hadir ke Program Royalti ini, anda hanya akan dapat Sleep Time pada bulan Julai 2011 kerana Sleep Time hanya mula dijual pada tarikh tersebut.

nazri
012-5712470

4 comments:

  1. kali pertama tahu ada produk macam ni
    nampak memang berguna bagi yang susah tidur
    bagi saya, tidur tiada masalah
    bila2 masa dan di mana saja
    syukur

    ReplyDelete
  2. salam..
    saya dah tdur rasa nk bgun pagi malas pulak he...

    agaknya tak sesui baring tdo d karpet ni hee..

    sllu klu bdn dah letih tado mana2 jer..hiii

    ReplyDelete
  3. tehr: produk ni memang baru di malaysia dan yang pertama seumpamanya. Produk ni bukan seperti ubat tidur dan selamat digunakan. Ia diperbuat dari Unique Protein profile. Ia juga bagus untuk orang yang mempunyai kualiti tidur yang rendah iaitu selalu terjaga dari tidur.

    ReplyDelete
  4. suri: maybe tidur suri selalu terganggu dan kerap terjaga di tengah malam. suri bleh cuba produk sleep time ni. kalau nak cuba saya bleh bagi sample PERCUMA, tak yah bayar.hehehe

    Alhamdulillah la senang tidur erk. Saya pun jenis yang senang tidur.

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign