Prestasi Alexa Rank terkini | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Prestasi Alexa Rank terkini

22 July 2011,11:15 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Setakat hari ini prestasi blog ini amat membanggakan saya. Alexa Rank terkini blog nas-alphalipid.blogspot.com adalah 896,173 dan 3,276 di Malaysia. Sites Linking in ialah 35. Purata pelawat memperuntukkan 2.3 unique page sehari untuk setiap orang. Pelawat juga memperuntukkan selama 6 minit setiap kali melawat di blog ini dan 84 saat untuk setiap halaman. Hasil carian blog ini melalui search engine adalah sebanyak 65%. 


Setakat ini tiada lagi yang sudi buat review tentang blog ini. Jika ada yang sudi untuk review sila berbuat demikian di site info Alexa Rank untuk nas-alphalipid.blogspot.com. Jika telah membuat review sila maklumkan pada saya di ruangan komen dan saya akan membuat review di blog anda.

5 comments:

  1. biasa je encik JI. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini

    ReplyDelete
  2. Saya dah wat review.. jgn lupa review saya balik yek.. senang jek.. kat blog saye ade widget alexa.. klik jek kat situ... thanks!

    ReplyDelete
  3. Err.. saya dah try.. tapi kenape tak leh review.. er kene guna Inglish ke?

    ReplyDelete
  4. ChipCoklat: cuba buat semula. bahasa melayu pun boleh, takda masalah.

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign