Bolehkah minum SD2 semasa puasa? | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Bolehkah minum SD2 semasa puasa?

13 July 2011,9:41 AM

Cepat betul masa berlalu. Tidak lama lagi kita akan berpuasa iaitu lebih kurang 2 minggu lagi dari sekarang. Inilah peluang untuk kita semua menurunkan berat badan sebelum raya. Nanti bolehlah pakai baju kebaya yang anda teringin nak pakai tu. Kalau tidak asyik pakai baju kurung atau pun jubah yang besar je semata-mata nak tutup perut buncit dan spare tyre anda. Bila dah kurus barulah bersemangat nak melaram. Saya dapat banyak soalan daripada rakan-rakan yang cuba nak kuruskan berat badan semasa berpuasa dan ramai di kalangan kaum perempuan mula sibuk nak ganti puasa tahun lepas. Ramai yang bertanya soalan macam ni pada saya "bolehkah minum SD2 semasa berpuasa?"



Jawapannya tentu saja boleh minum SD2 semasa berpuasa, tetapi anda kena faham semasa berpuasa metabolisma kita menjadi rendah dan penurunan berat badan menjadi perlahan sedikit dari hari-hari biasa. Kita juga perlu minum SD2 4 kali sehari semasa berpuasa atau 8 skup sehari. Waktu minum SD2 anda boleh adjust sendiri, tapi yang penting cukup 8 skup sehari. Contohnya, sahur 3 skup, buka 2 skup dan sebelum tidur 3 skup.

Jika anda ikut cara minum dan jaga pemakanan dengan betul InsyaAllah anda akan dapat bentuk badan yang anda impikan selama ini. Setakat ini SD2 adalah produk pelangsingan yang paling mudah dan berkesan. So, apa tunggu lagi? mulakan langkah anda sekarang. Jika anda dah kurus, semangat sikit nak beraya dan jumpa kawan lama kan. Selamat mencuba dan selamat berpuasa dari team nas-alphalipid.com

Hubungi saya sekarang di talian 012-5712470 dan dapatkan khidmat nasihat secara PERCUMA.

nazri rubaee
h/p           : 012-5712470
email       : nasfa47@gmail.com
facebook: Slim Diet
twitter      : nasalphalipid

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign