6 Buffered earnings sedang running | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

6 Buffered earnings sedang running

06 July 2011,4:30 PM

6 Buffered earnings sedang running pada minggu pertama bulan Julai 2011. 3 di nas-alphalipid dan 3 di nasfafoto. Walaupun blog nasfafoto dah lama tak update tapi nuffnang masih bagi buffered earnings, tu yang suka dengan nuffnang. Alhamdulillah Nuffnang semakin berbesar hati untuk beri Buffered Earning di blog-blog saya. Terima kasih banyak-banyak diucapkan kepada Nuffnang. Ini yang membuatkan saya semakin bersemangat nak update blog walaupun masa adalah terhad dengan kerja dan famili.


Pendapatan nuffnang blog ini tidaklah sebanyak blogger famous diluar sana kerana blog niche kesihatan tak ramai yang suka masuk. Tapi alhamdulillah atas usaha keras saya beberapa bulan ini, saya dapat meningkatkan kepada 55% carian blog ini melalui Search Engine.

Agak-agaknya apa strategi untuk meningkatkan bayaran nuffnang untuk sesuatu kempen ye? Setakat apa yang saya nampak ialah update blog secara konsisten, dapatkan trafik yang tinggi, buat artikel tentang kempen yang sedang berjalan. Contohnya kalau kempen iklan Quaker Oat buat la artikel tentang kebaikan Quaker Oat.

Jika anda ada tips tentang ini bolehlah kongsi di ruangan komen. Tak rugi jika berkongsi ilmu kerana jika kita berkongsi ilmu dengan ikhlas akan mendapat manfaat yang lebih dari apa yang kita beri kepada orang. Selamat beramal. hehehe

6 comments:

  1. kejap lagi boleh cashout la tu . taaaahhniahhh

    ReplyDelete
  2. niche kesihatan sebenanya potensi untuk jangka masa panjgan memang ada..luaskan skop lagi... macam tips2 pemakanan yang ideal, piramid makanan, punca ramai yang umur muda berpenyakit.. itu contoh jerla.. aku pun memang tak berapa pandai dalam kesihatan... tahu sikit jerla...

    ReplyDelete
  3. zik: thanks zik atas sokongan ko. idea yang menarik tu.

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign