Alexa rank terkini nas-alphalipid.blogspot.com | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Alexa rank terkini nas-alphalipid.blogspot.com

02 July 2011,10:28 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kali ini saya hanya ingin mengabadikan prestasi  Alexa Rank blog ini dalam 1 entri sebagai kenangan sebelum berpindah ke platform baru. Jika diikutkan tiada yang istimewa tentang blog ini tapi saya rasa berpuas hati dengan prestasi blog ini memandangkan ia hanya blog niche kesihatan dan menggunakan platform blogspot.


Rasa berbaloi juga dengan usaha saya selama ini untuk mempelajari cara untuk meningkatkan prestasi blog. Alexa Rank setakat hari ini ialah 1,336,025 dan ranking di Malaysia ialah 5,524. Saya rasa dengan menggunakan platform baru nanti iaitu nas-alphalipid.com prestasi blog ini dapat ditingkatkan. Target saya ialah bawah 500,000 dalam tempoh 3 bulan. 

Boleh ke agaknya ye? Kalau tak cuba mana nak tahu kan? Kalau anda nak tolong saya, sudi-sudikan lah jenguk ke sini. InsyaAllah saya akan sajikan yang terbaik untuk anda semua. Saya juga akan menganjurkan contest yang menarik untuk anda. Kalau ada yang nak sponsor amatlah dialu-alukan dan saya amat berbesar hati dengan sokongan anda.

6 comments:

  1. dok tunggu apa perkembangan rumah baru...tak ckp apa2..maksudnya tak ada masalah lah ye

    ReplyDelete
  2. kujie: sory kak, sibuk sikit minggu lepas. tu yang biar je dulu rumah tu. arini atau sok baru nak start semula. hehehe

    Nanti saya email kak jie. ada nak tanya sikit. Apa-apa pun thanks coz bantu saya.

    ReplyDelete
  3. erm dah nak pindah rumah barulah nie ek.... boleh tuh kalau nak capai target... kena update.. dengan konsisten... huhu

    ReplyDelete
  4. Wahh....sudah semakin maju yer..tahniahhh:)

    ReplyDelete
  5. zik: InsyaAllah. Rumah baru dengan semangat baru. hehehe

    ReplyDelete
  6. juanita: Terima kasih banyak-banyak

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign