Promosi pakej stokis GC Tea | GC Tea Penawar Kencing Manis

HOTLINE 017-5710071

Promosi pakej stokis GC Tea

18 May 2015,2:59 PM


Promosi pakej stokis GC Tea

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua follower blog ini. Untuk entri kali ini saya ada berita yang sangat baik dan mengembirakan untuk disampaikan kepada uolls. Berita baik tersebut ialah untuk bulan ini syarikat berbesar hati untuk memberikan promosi untuk yang berminat nak menjadi stokis Rashwealth


Untuk pengetahuan uolls, pakej stokis Platinum sebelum ini ialah RM3,927.00 tapi untuk promosi ini uolls hanya perlu keluarkan modal sebanyak RM2,400 SAHAJA. Modal ini anda hanya perlu keluarkan sekali SAHAJA. Uolls akan jimat RM1527.00, banyak kan penjimatan tu. Peluang ni tak akan lama dan tak akan datang selalu kerana promosi ini hanya SAH sehingga 30 Jun 2015 ini SAHAJA. Siapa lambat ambil tindakan pasti akan menyesal.



Banyak insentif yang syarikat Rashwealth sediakan. Uolls akan berpeluang menikmati 12 insentif semasa menjadi stokis GC Tea. Antara insentif yang best yang menanti uolls ialah uolls berpeluang melancong ke 6 negara Eropah selama 14 hari 13 malam secara PERCUMA. Best ke best? Contest ini akan berakhir pada 31 Ogos 2015. So uolls masih sempat untuk mengejar contest ini tau. Apa yang uolls perlu buat adalah tindakan. Bila perlu bertindak? Sekarang la. Lagi lambat uolls bertindak lagi tipis la peluang nak melancong PERCUMA. 



Berminat join kami dalam tim Power Rich Group? Kami akan guide uolls bagaimana untuk bermula sebagai stokis yang berjaya. Kami menyediakan training menjalankan bisnes secara online dan offline. Kami juga menyediakan khidmat coaching kepada ahli group kami. Apa yang best ialah tim kami menyediakan insentif yang menarik untuk stokis yang berjaya archive target. Berminat join kami dalam tim Power Rich Group? Sila hubungi no. di bawah SEKARANG ye. Orang yang berjaya ialah orang yang bertindak dengan pantas. Ingat tu.


Nas Health & Wellness
Saudagar GC Tea
#PowerRichGroup
010-2364166 atau 017-5710071

ShareThis

Related Posts with Thumbnails

GC Tea Penawar Kencing Manis Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign